DIY biżuteria




Biżuteria to nieodłączna część każdej stylizacji. Ja przedstawiam Wam naszyjniki i bransoletki które zrobiłam sama. Na stronie armar24.pl/  nabyłam półprodukty w super cenie. Stronę bardzo sobie cenię ponieważ, jakość produktów jest świetna, produkty możemy kupić w niskich cenach, dobieramy ilość półproduktów do naszych potrzeb no i do tego super szybka wysyłka. Ja jestem fanką DIY ciągle coś tworzę, przerabiam i wszytko za grosze. Ja zamówiłam zestaw pięknych srebrnych dodatków oraz koraliki .
Stworzyłam sobie piękny czarny naszyjnik wykończony złotymi żabkami. Do kompletu powstała delikatna czarno- czerwona bransoletka, W  kolejnym zestawie skupiłam się na białych i srebrnych półfabrykatach. Biały naszyjnik zachwyca większość koleżanek ♥ Cena takiego wyrobu jest bardzo niska, wszytko co Wam dzisiaj przedstawiłam nie kosztuje pewnie więcej niż 20 zł . W normalnym sklepie pewnie za tyle nie kupilibyśmy nawet bransoletki. Ja zachęcam do wyrobu własnej biżuterii, ta przynajmniej będzie wyglądała dokładnie tak jak sobie wymarzymy. Zachęcam Was do odwiedzenia strony armar24.pl oferta jest bardzo dużo, ceny niskie a obsługa świetna ♥


Share:

11 komentarze

  1. Ten jasny zestawik jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś robiłam biżuterię, ale już mi się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. So nice. I really enjoyed this post! :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem okropnym leniem, na pewno nie chciałoby mi się samej kombinować ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Amiga que acessórios maravilhoso amei.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna biżuteria kochana a Ty jesteś śliczna patrząc na post niżej :)

    OdpowiedzUsuń