Kwitnące szczęście

Witajcie kochani, dzisiaj przedstawiam kolejny raz sukienkę  >Corazon<. Koralowe szaleństwo dorwało właśnie mnie tej wiosny. Odcienie czerwieni na dobre zagoszczą w mojej szafie. Mam nadzieję, że zobaczycie mnie jeszcze w tym pięknym kolorze tej wiosny. Falbanki, koronki, kokardki to zdecydowanie mój must have  w tym sezonie ♥ Kupowanie sukienek to wielka przyjemność, jeśli często wpadacie na mojego bloga to wiecie że mój ulubiony sklep z sukienkami to sklepprettywomen.home.pl/ . W tym oto sklepie nabyłam już kilka sukienek, więc jest to przeze mnie  sprawdzony i lubiany  sklep ♥ Zapraszam do zobaczenia mojej dzisiejszej stylizacji ♥









Share:

20 komentarze

  1. jak ślicznie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tej sukience kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka:) moim zdaniem ciut przy mocno podkreślone kości policzkowe, wygląda trochę sztucznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te serce na plecach wygląda przeuroczo! piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor sukienki, dodatkowy plus za marynarkę ;)
    pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdjęcia! wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka sukienką - ale marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ach uwielbiam te zieleń na dworze! piekne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne wykończenie na plecach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful dress, nice pics..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki masz roz na policzkach ?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely dress!
    http://rueoh.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna sukieneczka. Fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka i cudnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham Twoją sukienke!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia ! Piękna sukienka :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń