Wiosenna pielęgnacja

Witajcie kochani dzisiaj kolejny post o tematyce naturalnych kosmetyków. Przedstawię Wam dwa podstawowe składniki  delikatnej maseczki. Biała glinka   ma bardzo delikatne działanie dzięki czemu możemy stosować ją do wielu rodzajów cery. Świetnie odżywia zmęczoną skórę, dlatego też świetnie nadaje się do cery dojrzałej. Masło Kakaowe moje ukochane idealnie zgodne z naszym naskórkiem. Zapach jest delikatny i odprężający. Roztapia się w kontakcie z naszą skórą, idealnie natłuszcza skórę Po użyciu olejku skóra jest gładka i świetnie natłuszczona ♥  Jedna miarka glinki + jedna łyżeczka masła + woda źródlana ♥ oto przepis na delikatną maseczkę, ja roztapiam masła w kominkach do wosków ♥ Polecam Wam kochani takie naturalne zabiegi które możecie wykonywać w domu .







Biała glinka : TU  Mało kakaowe : TU 

Share:

12 komentarze

  1. świetna sprawa z tymi naturalnymi kosmetykami ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! nigdy tego nie probowałam, więc chyba najwyższy czas!:)
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk jesli moglabym Cie prosic o klikniecie na strone sheinside bezposrednio z mojego najnowszego posta, byloby super!:) chcialabym z nimi wspolpracowac i potrzebuje 100 klikniec z mojego bloga na ich stronę:) z góry bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały post . :)))
    uwielbiam maseczki na twarz, one naprawdę pozwalają nam się zrelaksować ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam glinki wszelkiego rodzaju :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być pełen relaks ! O maśle kakaowym to ja nie słyszałam, ale dziękuję ci :))
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjeżdżam do Ciebie na relaks, mmm!

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Ci wiedzy, umiejętności i tych wszystkich naturalnych surowców, w których posiadaniu jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam cerę naczynkową dlatego zieloną zrobiłam sobie krzywdę, muszę zakupić czerwoną

    OdpowiedzUsuń
  10. tez uwielbiam maseczkę z białej glinki:)

    OdpowiedzUsuń