Wiosenne ombre z allepaznokcie

Witajcie kochani dzisiaj mam dla Was super post ♥ Od kilku dni pracuję na nowych lakierach w pięknych kolorach  ze strony allepaznokcie.pl ♥  Klikając w kolor od razu przeniesiecie się na stronę sklepu BŁĘKITNY , SŁODKI RÓŻ, CZARNY Lakiery pięknie pokrywają płytkę dzięki czemu bardzo ułatwiają mi pracę. Używałam ich na moich paznokciach jak i paznokciach moich "klientek". Lakiery super się sprawdzają, nie odpryskują i cudownie kryją. Ja dzisiaj wybrałam kolory o numerach  62, 87 i 77 nadają się one idealnie do wiosennego ombre. Nabyłam do lakierów super utrwalacz z wysuszaczem dzięki czemu efekt  utrzymuje się jeszcze dłużej TU ♥ Teraz kochani zapraszam Was do fotorelacji bo właśnie tam najlepiej widać efekty mojej pracy ♥








Czarny /TU  Słodki róż /TU Błękitny/ TU 

Utrwalacz /TU 

Share:

17 komentarze

  1. ładnie

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie urocze paznokcie :)
    Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie :)! i bardzo ładne, stonowane te pastelowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny manicure! A wzorki cudne! :))
    Jako ze sie znasz na kosmetologii moze polecilabys z jakiejsc strony, w miare tani pedzelek do robienia wzorkow ktorym bardzo dobrze sie rysuje i nie potrzeba klasc drugiej warstwy? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też jestem w trakcie poszukiwania :)
      ale jak znajdę to pewnie zrobię o nich post ♥

      Usuń
  5. Ale ładne te pazurki, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klientka ma podluzne prazkowanie paznokcia czy wyszlo tak na zdjeciach?:) bardzo ladnie wyszlo, kolorki fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko południowe światło tak pada :) i tworzy dziwne filtry

      Usuń
  7. chyba też sobie takie mazne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No super to mani stworzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na paznokciach wyglądają ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery od allepaznocie boskie:)

    OdpowiedzUsuń