Ciaté

Witam Was w ten deszczowy poranek. Mam doskonały sposób na rozchmurzenie też ponurej aury. Lakiery Ciate, a dokładniej zestaw mini bar ♥ Jestem zakochana w kolorach oraz kawiorach. Ogólnie rzecz biorąc kolory lakierów są śliczne i bardzo intensywne. Dwie warstwy wystarczą by nasze paznokcie wyglądały bardzo soczyście. Na jeszcze mokry lakier możemy wysypać  kawior który wygląda fenomenalnie. Ja mój zestaw upolowałam na vinted.pl  za jakieś 50 zł. Na vinted codziennie pojawiają się świetne rzeczy w niskich cenach. Ciągle coś zamawiam za grosze, albo wymieniam się z dziewczynami. Zapraszam do moich rzeczy na vinted TU. Teraz zobaczcie   fotorelację  z malowania paznokci ♥







Share:

24 komentarze

  1. Ja jeszcze Cite nie miałam żadnego lakieru, ale może kiedyś będę miała okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze z Ciate nie miałam lakieru, ale może kiedyś uda mi się go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz cudowny kształtr paznokci! Ja nie znam marki Ciate ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. super to wygląda, tylko niestety kawior jest mało wytrzymały i żeby pazurki pięknie się prezentowały nie mogłabym nic robić

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tych lakierach, jednak mnie kawior jakoś nie kręci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczneee są :) ja bym to spieprzyła i pewnie większość wysypała ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się kawiorkowe paznokcie, ale wydaje mi się, że są nie do końca praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na urozmaicenie swojego manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kawior na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne lakiery <3 I śliczne zdjęcia!!! Kawiarowy paznokieć wyszedł przesłodko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ciate!♥ Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  14. So lucky ! I want to try them.
    Fabulous manicure :)

    OdpowiedzUsuń