Miętowe słoneczne dni ♥

Witajcie kochani ja już po remoncie i wszystkich egzaminach. Wiosna pełną parą, czy czasami nie powinnam czuć tej całej energii ? Oj tak ta pozytywna dawka emocji dotarła i do mnie, przedstawiam Wam nową wiosenną sukienkę. Oczywiście nowa sukienka tym razem Kanada w wersji mini  minti ♥ Koronki i falbanki to zdecydowanie znak, że coraz bliżej do naszego ukochanego lata. Gdy ubieram sukienki po pierwsze czuję się bardziej kobieco, ale przede wszystkim dodają mi bardzo dużo pewności siebie ♥ Sukienkę nabyłam w ulubionym internetowym sklepie z sukienkami  sklepprettywomen.home.pl/. Model Kanada znajdziecie > Tutaj < w wielu kolorach, więc każda z Was znajdzie coś dla siebie. Buziaczki ♥ Nabyłam ostatnio również biżuterie jak i apaszki, wiosna to idealna pora by dodać stylizacją energii. W dzisiejszej stylizacji chciałbym pokazać Wam nowy naszyjnik wykonany z pięknych kamieni można go znaleźć .Tutaj < Te ceramiczne koraliki są moim hitem kosztują zaledwie 16 zł a prezentują się fantastycznie♥  W zamówieniu znalazła się również uniwersalna bransoletka ♥ Czarna ze srebrnymi zawieszkami >Tutaj < . Teraz zapraszam Was do zobaczenia jak wszytko się komponuje ♥







Sukienka /Tu    Naszyjnik /Tu   Bransoletka /TU

Share:

16 komentarze

  1. Jaaaa nie dość, że koronka! To na dodatek ten kolor! Idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w takim kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w mięcie :)
    i podoba mi się ta koronka na stanie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna mięta. Idealnie pasuje do Ciebie i na wiosnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka ma wspaniały kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka ;) dośc podobną, chociaż bez wyciętych pleców widziałąm w której z sieciówek, ale w kolorze bardziej zielonej mięty niż niebieskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna - uwielbiam ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ Ty masz piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie sukienki z koronkowym połączeniem - prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. ALE ZGRUBLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak no i przede wszystkim widać to po moich łydkach ♥
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. nie, widac po wszystkim, a nie po samych lydkach

      Usuń