Holika Holika Sweet Cotton krem BB

Holika Holika Sweet Cotton baza matująca i zmniejszająca pory. To kolejny produkt od HOLIKA HOLIKA. Poznałam tą markę dzięki Patce ♥ Jestem zachwycona koreańskimi kosmetykami. Jest ich w mojej kolekcji coraz to więcej. Krem oczywiście kupicie w zakładce MAKIJAŻ na stronie iperfumy.pl

Czym powinien charakteryzować się prawdziwy dobry krem BB. Po pierwsze nie kupicie go w byle jakiej drogerii. Jest to niestety prawda nie chcę teraz wymieniać marek które robią pseudo kremy BB. Są to kremy które znajdziecie w większych drogeriach, niestety są to też znane marki. Kremy BB tych marek są po prostu zwykłymi zapychającymi podkładami. Większość moich koleżanek narzeka na  te produkty ponieważ nigdy nie miało styczności z tymi prawdziwymi koreańskimi. Mój pierwszy krem BB otrzymałam od Patki.  Byłam trochę uprzedzone przez produkty wspomniane wcześniej. Po kilku dnia używania kremu BB zamiast podkładu zauważyłam zmiany. Teraz wtrącenie o pielęgnacji ♥ Dobrze dobranego produkty prawie nie będzie widać na naszej skórze, ale też trzeba go zmyć wieczorem. Demakijaż jest bardzo ważny. Codzienne poranne i wieczorne oczyszczanie twarzy jest bardzo, ale to bardzo ważne. Pod produkt BB ja nakładam jakiś lekki krem lub żel.  Na tak przygotowaną twarz nakładam krem BB.


 Nie sugerujcie się kolorem na opakowaniu lub tym który wyciśniecie. Te produkty lubią zmieniać kolor, dlatego ja wybieram zawsze o ton jaśniejszy.  Holika Holika Sweet Cotton krem BB redukujący pory SPF 30  idealnie dopasowuje się do mojej cery. Posiadam odcień 01 soft beige kolor na pierwszy rzut oka jest bardzo jasny, ale po nałożeniu go na skórę świetnie się dopasowuje. Ja zawsze wybieram jaśniejszy odcień i ewentualnie konturuję twarz ciepłym bronzerem. To zdecydowanie lepsza opcja od pomarańczowej maski. Krem bardzo dobrze się rozprowadza. Po kilku chwilach zmienia się w matową mało widoczna taflę. Nasza skóra wygląda zdrowo i naturalnie. Do tego krem pachnie delikatnie słodką watą cukrową !!! Oczywiście kolejnym wielkim plusem jest filtr SPF 30. Ten produkt maskuje niedoskonałości, pielęgnuje naszą skórę i chroni ją przed promieniowaniem. Czy można chcieć jeszcze więcej ? Ja jestem usatysfakcjonowana i polecam Wam ten produkt ♥

Tags:

Share:

1 komentarze