NOWOŚCI SEMILAC


Ostatnio do semilakowej rodziny dołączyła nowa kolekcja My Story. Jestem nią oczarowana, oczywiście skusiłam się na kilka kolorów.  Jakiś czas temu pięknie rozbudowała się też kolekcja Unique. Dwanaście nowości na sezon jesień-zima 2016 zobaczycie poniżej.










Wybrałam klasyczne kolory takie jak : Khaki, śliwka, lekkie odcienie niebieskiego, granatu i różowe cukierki z nowej kolekcji. Przecież jesień nie musi być ponura !




Postaram się napisać kilka zdań o każdym z nich. Jeśli któryś Was zainteresuje klikając w nazwę koloru przeniesiecie się do sklepu. Chciałam Wam trochę ułatwić poszukiwanie, bo kolorów jest już około 170.


  • Niesamowicie intensywny kolor. Będzie świetnie pasował do naszych parek które pokochałyśmy. Krecie ma bardzo dobre
  • To moim zdaniem jaśniejsza wersja 151. Świetnie ze sobą współgrają. Lakier ma świetne krycie. W tym sezonie znowu będzie królował.


  • Brakowało mi koloru który będzie przemycał odrobinę lata. To właśnie 022 mint, ten kolor zdecydowanie pozytywnie mnie zaskoczył. Świetnie komponuje się z nowościami z MY STORY ! 

  • Kolor na paznokciach prezentuje się pięknie. To typowy  jesienny kolor odcień szarości wpadający w jeans.  Klasyczny i elegancki !

  • Najpiękniejszy baby blue jaki miałam. Dzięki lekkości koloru świetnie pasuje do innych odcieni. W jesiennych stylizacjach będzie prezentował się świetnie.


  • W końcu znalazłam mój ideał ! Niestety przechodziłam już przez 3 odcienie granatu które mi nie odpowiadały. Ten jest niesamowity ! Ma obłędny kolor i krycie. Zostanie ze mną na długo !
  • Kolor niesamowicie elegancki. Drobinki w tym kolorze tworzą cudowny efekt. Moim zdaniem najpiękniejszy kolor z drobinkami od semilac, którego będę używała w sezonie jesienno- zimowym.  Jestem w niem zakochana i do tego 2 warstwy super kryją !





To też odkrycie tego sezonu ! Znalazłam idealną śliwkę. Jest piękna i świetnie kryje. Jest po prostu  idealna.


  • To kolor który mnie zachwycił. Odcień bordowy z domieszką drobinek w odcieniu fuksji. Nie miałam pojęcia jak określić ten kolor, ale na stronie tak pięknie go opisali. Na płytce wygląda zjawiskowo. Kolorystyka jest zachowana w jesiennych tonach do tego magiczne drobinki nadają charakteru.

  • Kolor który mnie zaskoczył. Jest on w stałej ofercie odkąd pamiętam. Nigdy nie zwracałam na niego uwagi i to był mój błąd. Wybrałam go tylko ze względu na kompatybilność z kolorem 148. To piękny jesienny nudziak !





  • Doskonale wiecie jak bardzo lubię różowy. Nowa kolekcja MY STORY weszła do sklepu w okresie jesiennym. Myślałam, że kolorystyka będzie szaro bura i ponura ! A tu taka niespodzianka. Niesamowity drobinkowy kolor o odcieniu różu z drobinkami opalizującymi na miętowy. Jestem zakochana !



  • To kolor zbliżony do LOVELY MICKY tyle, że ten odcień nie wpada w neon. Jest piękny delikatny i RÓŻOWAŚNY ! No dobra przyznam się, że ten spodobał mi się najbardziej. Krycie na 5+.





Mam nadzieję, że post Wam się spodobał ♥ Spędziłam nad stworzeniem go  kilka godzin :)

Share:

2 komentarze

  1. Ile cudnych kolorów! :) 151 Army Green urzekł mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery super . Oglądając wszystkie nawet nie myślałam , że jest tyle odcieni .

    OdpowiedzUsuń