TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016


Dzisiaj przedstawiam Wam moje hity tej jesieni. Dzisiaj wygrały inspiracje z 50 twarzy Greya. Szarość szarość szarość ! Na stronie domodi znajdziecie wszystkie ubrania z moich inspiracji.



Od kilku sezonów króluje w naszych trendach zieleń, burgund i szarości. Jestem zadowolona z tego połączenia. Moim zdaniem mody i łączenia kolorów trzeba się nauczyć. Po tylu sezonach z tymi kolorami wierzę w waszą wprawę i kreatywność.



Ponadczasowa czerń ! Nigdy nie brakuje jej w mojej szafie. Nic tak świetnie nie ratuje stylizacji jak czarne rurki. Czarne ubrania potrafią sprowadzić na ziemię nawet najbardziej rozchwiane stylizacje. Musiałam też przesadzić z szarościami. Uwielbiam je pasują dosłownie do każdego koloru. Szare króliczki pasują do jesiennych ciężkich kolorów jak i do lekkich pasteli. To ubrania które mogą nam towarzyszyć cały rok.







Wszystkie ubrania ze zdjęć znajdziecie TUTAJ


http://go.salesmedia.pl/aff_c?offer_id=1353&aff_id=13145&random_url=1

Share:

3 komentarze

  1. Mnóstwo świetnych rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  2. zieleń i burgund to piękne kolory *.* czuję się w nich bardzo dobrze, więc niech pozostają na topie jak najdłużej :). w czarne ubrania zawsze warto inwestować :)
    co do szarości to prawda, kolor równie uniwersalny jak czerń, ja jednak nie kupuję zbyt wielu rzeczy w tym właśnie kolorze bo średnio mi pasuje :/. wyglądam nijako.
    piękne ubranka *.*
    buziakii :***

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń