HELLO ASIA




Spotkanie w Sopocie było zdecydowanie niesamowite. Atrakcje, ludzie i miejsca zostaną długo w mojej pamięci. Dość rzadko wpadam na pomysł wybrania się na spotkania. Jednak jakiś czas temu poznałam kilka świetnych osób dla nich warto przejechać nawet pół polski.





Zacznę od początku. Sopot przywitał nas piękną pogodą ! Jak na koniec sierpnia i polskie morze byłam zachwycona. Nie mogłam się już doczekać soboty. Po przybyciu na miejsce znowu poznałam bliżej kilka świetnych osób.  Zaczęło się od przywitania i małych zabaw urodowych. Następnie w Nasze raczki wpadły mapki stworzone specjalnie dla Nas. Nie zabrakło w nich motywu hello kitty. Dzielnie wyruszyliśmy w miasto ♥ Po znalezieniu pierwszego azjatyckiego akcentu czyli przemiłej pary DAI x SORA  ruszyliśmy dalej. W centrum Sopotu na trawniczku Interendo odpaliła filmik z Hello kociastym origami. Jestem fanką tego typu zabaw od zawsze. Do tego papier na origami był taki piękny ! Stwierdzam, że robienie origami w miłym towarzystwie jest świetnym zajęciem ♥ Po wykonaniu naszego zadania na mapie pojawił się kolejny odnośnik. Po znalezieniu go dostaliśmy kolejne zadanie ! Tym razem związane z jedzeniem. Uwielbiam gotować i kombinować w kuchni, ale niestety nazwy nie są moją mocną stroną przyznaję się do tego ! Po wykonaniu kolejnego zadania wstąpiłyśmy na sushi.




 Filmik z naszego spotkania ♥


 Po powrocie do Sopoteki usiadłyśmy i wysłuchałyśmy kilku świetnych pokazów. Nie obyło się też bez upominków.  Większość kosmetyków już otwarłam. O większości stworzę posty ♥




















Krem jest niesamowity. Jest to chyba najlepszy krem BB jaki w życiu miałam.



 JUUI



















    























Share:

3 komentarze

  1. Ale skarbów. Faktycznie będzie o czym pisać. Krem BB Dr.G jest na mojej liście zakupowej. Opinie ma bardzo obiecujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Ile tych prezentów! :D Zaliczyłaś świetne spotkanie i szczerzę zazdroszczę atmosfery. :) Filmik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super :) Ja też się cieszę, że mogłam tyle fajnych osób poznać :)

    OdpowiedzUsuń