Salonowe inspiracje z Home & You




Dzisiaj zaproszę Was do świata pięknych przedmiotów. Oczywiście mowa o stronie home-you.com/pl/. Wybiorę dla Was rzeczy z asortymentu sklepu które najbardziej mi się spodobają. 

Koce to obowiązkowy element jesiennej układanki. Wieczory stają się długie, a czas zaczyna płynąć wolniej. Z takim przyjemnym kocem możemy przetrwać całą jesień. Z ulubioną maseczką na twarzy, interesującą książką czy też kubkiem ulubionej herbaty. Jesień to taka pora roku kiedy mamy dla siebie trochę więcej czasu. Tej jesieni chciałabym skupić się na szarościach. Dlatego też wybrałam dla Was trzy propozycje jesiennych koców właśnie w tych odcieniach.

Koc z pomponami TU  Koc NAPKIN TU  Koc w serduszka TU 




Do kompletu przydadzą się poduszki.  Znalazłam dwie które chętnie Wam pokażę. Sowa Helga do tulenia, a szara po prostu do leżenia. Szare poduchy są raczej eleganckie, dlatego też przełamałam je sową Helgą, bo jest ona w idealnym kolorze ! Moim zdaniem te dwa światy pasują do siebie idealnie.






Poszewka TU    Sowa Helga TU




Co zrobić żeby było przytulnie ?  Oczywiście wypełnić nasz dom drobiazgami. Czasami małe elementy potrafią nadać nudnemu i smutnemu miejscu niesamowitego uroku. Uwielbiam małe ramki, lusterka, szkatułki, świece, świeczniki i inne przedmioty które cieszą oko. Znalazłam też dla Was 3 lekkie propozycje.



Lusterko TU      Ramka TU     Szkatułka TU


Na stronie Homę & You jest wiele pięknych świeczników i lampionów, ale wybrałam dla Was tylko 6. Oczywiście nadal będą pasowały do całej reszty.

Lampiony



Lampion TU     Lampion serduszko TU    Lampion domek TU 


Świeczniki 



PICO  TU      Sowa TU      PIKI  TU 



Więcej informacji oraz przedmiotów znajdziecie na stronie :

Aktualna promocja 

 

Share:

2 komentarze