IDEALNY SPOSÓB NA WALKĘ Z ZASKÓRNIKAMI



Jedyna taka maseczka do oczyszczania porów na nosi. HOLIKA HOLIKA to marka którą znajdziecie na stronie IPERFUMY


Zestaw zawiera 3 saszetki w pierwszej znajduje się plaster z tkaniny nasączony płynem. W drugiej plaser który przykleja się na nos, a w trzeciej plaster żelowy.


  1. Szara saszetka zawiera produkt rozszerzający pory. Plaster należy nałożyć na nos na 15-20 minut. Ja podczas trzymania na nosku plastra sięgałam po płyn który został na dnie saszetki i delikatnie zwilżałam plaster. Działanie jest świetne, rozszerzanie się porów jest widoczne. Zauważyłam też, że łebki zaskórników zaczęły delikatnie się wysuwać. Jestem mocno zaskoczona, zdecydowanie przydałoby się takie działanie podczas oczyszczania całej twarzy. Ułatwiłoby to to nam zadanie. Podczas trzymania na nosie plastra odczuwałam gdzieniegdzie delikatne szczypania, ponieważ miałam w niektórych miejscach małe stany zapalne.
  2. Różowa saszetka kryje w sobie plaster zrywający. Nos należy zwilżyć wodą i nałożyć plaster na 10-15 minut. Po upływie tego czasu zrywamy plaster. Ja na moim plastrze ujrzałam kilka zaskórników. jestem zadowolona z efektu. Moje pory które były zanieczyszczone, zostały oczyszczone. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko wystąpienia nowych. Nie mam dużego problemu z zaskórnikami ponieważ oczyszczam twarz regularnie.
  3. Niebieska saszetka Kryje w środku żelowy plaster. Plaster ma za zadanie zmniejszyć nasze pory. Żelowy plaster działa chłodząco i zamyka pory. Plaster można trzymać na nosku wedle uznania. 




 Jestem bardzo zadowolona z efektów i działania. Zabieg trwa około 45-60 minut, można go zrobić np podczas pisania posta. Opakowanie jest bardzo wygodne do tego czytelne ilustracje z tyłu pomagają nam w aplikacji. Efekt jest widoczny od pierwszego użycia. Jeśli tylko mój nos będzie miał kiedyś problemy z zaskórnikami sięgnę właśnie po ten produkt. Skóra jest gładka, a wszystkie widoczne zaskórniki zniknęły. To niesamowity produkt. Koreańskie kosmetyki coraz bardziej zaczynają mnie zaskakiwać i zachwycać. Polecam ten 3 etapowy proces pielęgnacji każdej z Was.

Tags:

Share:

5 komentarze

  1. To super, że produkt się sprawdził! :) Ja również mam go u siebie i muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęcająco wygląda, szczególnie, że opakowanie jest pastelowe :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzą tą maseczkę ale zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, muszę też wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń