Holika Holika Sweet Cotton


Jeśli znacie słowo wygładzenie z tym produktem nabierze nowego znaczenia. To produkt który mnie oczarował. Holika Holika Sweet Cotton puder do wygładzenia skóry i zmniejszenia porów. To niesamowity  produkt o zbawiennym działaniu.

Od wielu lat borykam się z problemem przetłuszczającej się skóry. Czasami coś działa i mam spokój, ale zdarzają się też niezbyt udane eksperymenty. W tym czasie potrzebuję pomocy.  Cera tłusta jest niesamowitym zjawiskiem. Po czy ją poznamy ? Po rozszerzonych lub zapchanych porach, skóra często się świeci, rzadko występują podrażnienia lub reakcje na czynniki zewnętrzne. Jest też jeden wielki  plus tej naszej nieszczęsnej tłustej cery, bo występowanie zmarszczek w tym wypadku to zdecydowanie rzadkość. Skoro już wiecie jak rozpoznać cerę tłustą to dam Wam dobrą radę. Oprócz Holika Holika Sweet Cotton puder do wygładzenia skóry i zmniejszenia porów  potrzebny jest Wam tez krem. Moim zdaniem nawilżający i  nawadniający. Cera tłusta czasami wytwarza nadmiernie sebum ponieważ jest to reakcja obronna ! Odwodniona i źle nawilżona skóra broni się i przez to czasami się świecimy. Niestety dobry krem nie przedostanie się przez stary naskórek. Dlatego też zróbcie peeling, a później nałóżcie nawilżający krem. Na pewno nie zaszkodzi, a może tylko pomóc. Dobre nawilżenie złagodzi też zaczerwienienia i wypryski które często towarzyszą cerze tłustej. Po co to wszytko, skoro miało być o puderku ? Bez podstawowej pielęgnacji nawet najdroższy ozłocony i ekskluzywny puder nie zadziała.




Holika Holika Sweet Cotton puder do wygładzenia skóry i zmniejszenia porów, to bardzo tani produkt kosztuje około 40 zł. Jego działanie wyceniłabym na znacznie większą kwotę i chętnie bym ją zapłaciła. To produkt transparentny ♥ jestem fanką takich rozwiązań. Jest on przezroczysty  więc pasuje do każdego rodzaju cery. Ma niesamowicie piękne opakowanie, do tego ten słodki puszek. UWIELBIAM ! Zawartość jest wspaniała, puder nie zapycha porów, a nawet je troszkę zmniejsza. Przez lekkość nie stwarza efektu maski, bo skóra wygląda na zdrową i wypoczętą. Po nałożeniu dostaje jakieś euforii i ekscytacji, bo moja skóra jest tak niesamowicie jedwabiście gładka. Nigdy, ale to nigdy nie miałam tak cudownego pudru w mojej kolekcji. Matuje świetnie ! Polecam gorąco !

Puder zamówiłam ze strony iperfumy.pl

Share:

1 komentarze

  1. Opakowanie tego pudru wygląda tak słodko i odpowiedni dla mojego typu cery. ❤

    OdpowiedzUsuń