Nowoczesne wydanie

Witajcie kochani oczywiście długo nie wytrzymałam i zamówiłam kolejną sukienkę ze sklepu sklep.prettywomen.pl. Tym razem wybrałam model >JULIA < ponieważ oczarowała mnie ta koronka w tali. Julia to bardzo elegancka sukienka przed kolano, wykonana z delikatnego materiału. Nie oparłam się białemu kolorowi i znowu to zrobiłam, ale  może wiosną jakoś się przełamie. Pastele w tym sezonie  będą modne więc może i taka sukienka dołączy do mojej kolekcji. Kochani podlinkuje Wam jeszcze kilka sukienek ze strony pretty women które mi się marzą np miętowa  koralowa beżowa. Zapraszam Was kochani do zobaczenia mojej stylizacji. Mam nadzieję że spodobam Wam się w takim wydaniu








Sukienka /TU 

Share:

37 komentarze

  1. pasuje ci ta sukienka, a ta koronka dodaje jej uroku! :)
    dziękuję :)
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa sukienka ;) dziękuje za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, a sukienka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka
    zapraszam do mnie u mnie coś o lejku dla kobiet które mogą sikac na stojąco:http://iamemilia.blogspot.com/2014/02/lejek.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie się uśmiechasz :)
    sukienka jest ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tej sukience:) Elegancko i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, a sukienka boooska <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeslicznie wygladasz w tej stylizacji :) Boska sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tej sukience!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so cute :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Woww...you look beyond lovely in your outfit! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka świetna <3 ładne masz włosy *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  13. elegancko wyglądasz :) lubie czasem sukienki, każda powinna mieć ich przynajmniej kilka w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  14. love your dress and headpiece! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci w bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie włoooosy *.*

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna sukienka :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne włosy...zazdroszczę!
    Świetny blog - obserwuję :)

    xoxo
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna sukieneczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a mi się najbardziej podobają Twoje włosy, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka, tylko wydaje mi się, że to marszczenie na brzuchu trochę pogrubia niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo jak pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń