♥ Zimowe smaki ♥

Dzisiaj temat bardzo smaczny i aromatyczny.Zacznę od orzechów pekan jestem ich wielką fanką mają masę potrzebnych nam składników odżywczych. Moje kolejne ulubione orzechy to orzechy macadamia zawierają one selen i kwas solny. Poza tym  uwielbiam jeszcze migdały i właściwie jestem wielką  wielbicielka bakalii. Mój przepis na bakaliowe babeczki jest banalny. Wszystkie orzechy siekamy i dodajemy do nich miód, wszytko delikatnie podgrzewamy i nakładamy do foremek. Ja polałam je jeszcze gorzką czekoladą. Moim zdaniem o tej porze roku dodawanie orzechów do posiłków to obowiązek. Wszyscy doskonale wiemy jak ważne jest dbanie o zdrowie w okresie zimowym. Orzechowe przekąski to idealny, ale przede wszystkim bardzo zdrowy zamiennik  niezdrowych pełnych pustych kalorii I cukru słodyczy. Mam nadzieję że smakowite zdjęcia przekonają Was o tym. Kochani a ja zachęcam Was do zamawiania bakalii ze strony skworcu.com.pl ręczę za produkty tej firmy. Ceny są niskie a jakość produktów doskonała, mam nadzieję że będzie tam coraz więcej produktów. Ja osobiście bardzo cenie sobie jakość, a zamawiając z tej strony nigdy się nie zawiodłam.



Orzechy pekan / TU  orzechy macadamia /TU    

Zamówiłam jeszcze trzy kawy bez których już nie będę mogła żyć. Każda koleżanka którą zapraszam robi wielkie łał  " o matko jak ta kawa genialnie pachnie " " matko czy ona smakuje jak pomarańcze ? ♥ ". Zarówno ja i moje przyjaciółki pokochałyśmy te kawy. Pierwszy smak to kawa rozpuszczalna pomarańczowa, dwa kubeczki wystarczą by przez cały dom przespacerował się ten fenomenalny zapach. Zakochałam się w smaku tej kawy jest bardzo zbliżony do pomarańczy pomieszanej z kandyzowaną skórka polana czekoladą.  Ten smak idealnie komponuje się z aromatem kawy dzięki czemu poranek przy kawie staje się jeszcze przyjemniejszy. Kolejny smak to kawa rumowo-wiśniowa mi pasuje bardziej do pory popołudniowej. Gdy już jestem zmęczona, moje pomysły już się wyczerpują i po prostu potrzebuję relaksu. Tak w takim momencie potrzebuję tej kawy która rozbudzi moja wyobraźnię i delikatnie pobudzi do życia. Smak jest pełen energii elegancji dzięki czemu ja czuje się wyjątkowo. Kolejny i niestety ostatni smak to krem brulee to bardzo delikatny zdecydowanie idealnie pasujący do poranków smak. Delikatny zapach kawy zmieszany z śmietankowym aromatem delikatnie uwodzi nasze zmysły. Niestety to już koniec, więc zapraszam Was do zobaczenia zdjęć które wykonałam przy ostatniej wizycie mojej przyjaciółki ♥


Share:

22 komentarze

  1. szkoda że przez monitor nie mogę poczuć aromatu tych kaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kawy nie lubię, chyba, że rzeczywiście jest smakowa, a ja do tego posłodzę ją pięcioma łyżeczkami cukru (tak, naprawdę!) i doleję pół kubka mleka - o, wtedy mogę pić ;)
    ale za orzechami przepadam, wszystkie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny ale smacznie od samego rana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawę pomarańczową mam - odkąd pierwszy raz jej spróbowałam, nie może jej u mnie w domu zabraknąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prze prze genialne kawy i te bakalie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam wole chipsy jak juz mam pchac kalorie w siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i mnie kawosza tak kusisz! KAwa pomarańczowa??? OMG muszę taką wypic! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłodniałem! dzięki za odwiedziny! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarańczowa kawa <333 Muszę kiedyś spróbować. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepysznie to wygląda :)

    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. same pyszności :) chętnie bym się do Ciebie w prosiła :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawa z każdym wydaniu! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mi się takiej kawuchy zachciało ojej ! : ) nie ma tylko kto przyrządzić ... smutek wielki

    OdpowiedzUsuń