♥ Soczyste rumiane policzki ♥

Witajcie, moim zdaniem nic nie dodaję tyle uroku kobiecie jak cudownie rozświetlone policzki. Dzisiaj przedstawiam róż do policzków mineralny w kompakcie kolor Rosewood. To mój jeden z niewielu róży w odcieniu brązu, ale pasuje do mojej karnacji idealnie. Jestem bardzo bladą osóbką jak wiecie, a ten odcień cudownie komponuje się z moim makijażem. To róż rozświetlający z milionami drobinek, w obecnej porze roku nadaje naszej skórze ciepłych odcieni. Róż jest zamknięty w okręcanym słoiczku dzięki czemu korzystanie z niego jest bardzo łatwe. Kolejny i bardzo ważny przedmiot w mojej kosmetyczce to pędzel do różu. Firma SBC oferuje nam fantastyczne pędzle z włosia naturalnego ( kucyki i kozy ). Pędzelek jest bardzo delikatny, nakładanie nim różu to wielka przyjemność.Podczas nakładania różu nic nie rozsypuje sie z niego na boki. Dzisiejszy makijaż jest bardzo naturalny ♥  Kosmetyki oraz pędzle firmy SBC znajdziecie na stronie forever-young.pl



Róż /TUTAJ                         Pędzelek /TUTAJ

Share:

28 komentarze

  1. Ale śliczne! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękny uśmiech, a te soczyste rumieńce dodają Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast na polikach, skupiłam się na włosach. Zazdroszczę,cudne je masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień, pasuje Ci - tylko moim zdaniem za dużo tego różu na Twoich policzkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor świetny!:)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. róże są urocze :)
    mój ulubiony to taki kompaktowy, ceglasty (już niedostępny) z Avonu i też kompaktowy, bardziej różowy Rosewood z Maybelline.
    uwielbiam róże, z tym, że nadal mam kłopot z malowaniem się nimi - w moim wypadku to wymaga wielkiej precyzji, bo niby mam twarz owalną, ale dość dużą, więc złe muśnięcie może przyprawić mnie o karykaturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda naprawdę ślicznie :) dodaje uroku :D:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyeksponowane kości policzkowe! odcień jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ślicznie,cudny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  10. masz idealną urode,taka słodka!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście soczyście :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooh your makeup looks stunning! love the contouring :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja osobiście nie przepadam za różem ale ty wyglądasz z nim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Ci w nim, idealnie do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie wyobrażam sobie makijażu bez różu, choć doceniłam go dopiero na zajęciach z makijażu. A propos - do różu lepszy jest pędzel skośnie ścięty - sprawdź, sama się przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ogólnie nie przepadam za różem,ale Tobie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie Ci z różem na policzkach!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cute make up. You are beauitful :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow podoba mi się i to bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bardzo uroczo :) Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń