Zapraszam na herbatkę ♥

Witajcie kochani dzisiaj o herbacie, krojeniu czyli właściwie zostajemy w kuchni. Chciałabym Wam przedstawić moje nowe pudełeczko na herbatę. Nigdy nie korzystałam z tego typu pudełek, no i ku mojemu zaskoczeniu jestem zachwycona. Pudełeczko ma urocze przegródki, żeby nasze herbatki się nie wymieszały i piękną pokrywę z szybką. W tym sezonie bardzo modne będą białe przecierane przedmioty więc warto zainwestować w coś do domu. Pomimo tego że modne, to do tego bardzo piękne ja moje pudełeczko zamówiłam na stronie emako.pl/. Przeczytałam dużo pozytywnych opinii na ich temat i właściwie nie zawiodłam się. Nabyłam jeszcze nóż różowy, ja od noża wymagam dwóch rzeczy co by mi się go dobrze trzymało i żeby dobrze kroił. On własnie taki jest rączka idealnie się dopasowuje, a kroi równie szybko i precyzyjnie. Na dzisiaj  to tyle kochani. No i najważniejsze ceny są fenomenalne nóż kosztował TYLKO 15,90 jak za darmo za tak dobry nóż do tego są w wielu  kolorach do wyboru. o TU. Pudełeczko za to kosztowało 27,99 TU wiec też nie za wiele. Udane zakupy u  mnie a Wam co fajnego udało się ostatnio nabyć ?







Pudełko/  TU  Nóż /TU 

Share:

23 komentarze

  1. śliczne jest to pudełko, uwielbiam herbatę, to mój ulubiony napój :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. moje herbaty walają się w puszkach ;P
    jak kiedyś będę miała własne mieszkanie, i będę mogła urządzić je po swojemu, to nakupuję wiele takich gadżetów i bibelotów - wtedy będę mogła je tak rozmieścić po mieszkaniu, żeby nie musiały być upchnięte, a żeby mogły zdobić moją kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne to pudełeczko na herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam ostatnio podobne pudełeczko w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna sprawa takie pudeleczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. te noże są super ! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne pudełeczka :D a i włąsnie pije herbatke hhe

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na podobne pierdółki zawsze czaje się w Lidlu albo Biedronce
    Uwielbiam te kubki z Ikea!
    Poza tym, ja piję herbatę "sypaną" więc niestety, ale nie dla mnie takie śliczne pudełeczka z przegródkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam zamiar wsypać tam moje herbatki sypane ♥ właściwie do takiej herbaty też się nadaje :)

      Usuń
  10. świetne to pudełko na herbatę - i ile ich rodzai :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też marzy mi się takie pudełko na herbaty. Jest eleganckie i można je nawet postawić na stół podczas wizyty gości.

    OdpowiedzUsuń
  12. pudełko jest super! mam takie kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo spodobał mi się twój blog, pudełko na herbatę jest świetne! :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobne noże były ostatnio w Biedronce zakupiłam i są naprawdę ostre i przydatne.
    Ale moim hitem jest okrągła deska do krojenia, która służy mi idealnie również za talerz na pizze tarte itp.

    OdpowiedzUsuń
  15. I don't drink coffee only tea so this sis a cute case for it x

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiamy herbatkę! Zwłaszcza zieloną :D

    OdpowiedzUsuń