Pomysłowe przechowywanie ♥

Kolejny kuchenny post tym razem w bardzo słodkim wydaniu. Ja jestem maniakiem słoików na produkty spożywcze. Tym razem trafiłam na słoik z hello kitty, słodkie cudo. Słoik jest ceramiczny, pięknie pokryty farbą wygląda jakby był malowany ręcznie. Główka i łapki wyglądają jakby kotek pilnował naszych słodyczy. Jest szczelnie zamykany dzięki czemu nic a nic nie dostanie się do środka. Do tego w środku kryją się 4 piramidki wypełnione fasolkami. Wszystko to kojarzy mi się z wesołym miasteczkiem. Jeśli już nasze fasolki się skończą, słoik możemy uzupełniać jakimi tylko chcemy smakami >TU<. Troszkę tego  jest ale, to kiedyś mam nadzieję opisze Wam jeszcze  ♥ Ja nabyłam go TUTAJ 





 Słój możecie kupić / TU 

Share:

15 komentarze

  1. Cudowny blog <33
    Uroczy słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny słoik, świetne miejsce na cukierki♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki kotek!
    I to ze słodką zawartością. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiczek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten słoik *.*
    Jak sprawdzałam na sklepie to jest on trochę drogi. :/
    Pozdrawiam ! ♥

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno pięknie wygląda na półce w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aa Hello Kitty ♥ uwielbiam ja!:) Śliczny słoiczek:))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu kusisz, Ty bezlitosna... :)

    OdpowiedzUsuń