♥ Przereklamowane zakończenia ♥








Share:

10 komentarze

  1. Tez lubie zrelaxowac sie dobra maseczka albo jakims malym zabiegiem:) swietna kurtka, do twarzy Ci w takim kolorze. Co studiujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, proszę - kolejna, która w żółtym wygląda bardzo twarzowo :)
    będę odwiedzać drugą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalam ze peelingi z kawy sa rewelacyjne i niezstapione chyba i ja musze wypróbowac taki cudenko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja sobie zrobię takie przyjemności pod koniec tygodnia :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja peelingu z kawą używam do ciała. Do twarzy jakoś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :D
    A ten myk z kawą bardzo ciekawy, wieczorem wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię zacząć dzień od zrobienia czegoś dla siebie :)
    fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kurtka
    super fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodkie zdjęcia!
    super wyglądasz ta żółta parka świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń