Jelly Who ? ♥

Witajcie kochani dzisiaj przedstawię Wam resztę fasolek♥ Na początku już mówię, że na facebook wisi konkurs w którym wystarczy zagłosować ( czyli polubić jedno ze zdjęć )  i można wygrać zestaw upominkowy właśnie z tymi fasolkami ♥ Teraz spróbuję Was krótko zapoznać z firmą Jelly Belly ♥ Pierwszy pomysł na fasolki powstał w Los Angeles nieopodal Hollywood. Na samym początku powstało zaledwie 8 smaków z 50 dostępnych teraz ♥ W obecnych czasach firmy produkuje ponad 100 smaków tych ponadczasowych słodyczy od czekolad po okazjonalne słodycze. 
Ja od małego byłam fanką Harrego Pottera, uwielbiałam te książki oraz filmy i z tego co pamiętam to właśnie tam pierwszy raz usłyszałam o fasolkach♥ One właśnie były w książkach i filmach o czarodzieju Harrym Potterze – to właśnie na nich były wzorowane fasolki wszystkich smaków Bertiego Botta.
Każda fasolka to naturalny wspaniały smak ale jedyne o czym musimy pamiętać że każda z prawdziwych fasolek ma na sobie napis Jelly Belly. Podróbek jest wiele, ale jeśli raz spróbujecie prawdziwych nawet myślami nie wrócicie do podróbek.


Fasolkowe menu jest bardzo obszerne bo mamy w nim aż 50 smaków . Znajdziemy zawsze coś dla siebie ponieważ są to smaki takie jak : owoce, kawy , koktajle, przyprawy, desery, ciasta , czekolady i wiele innych.  Produkty są  wolny od GMO, nie zawiera glutenu, żelatyny, tłuszczu, mleka, jaj i konserwantów. Posiada certyfikat OU Kosher. Pojedynczy cukierek ma jedynie 4 kalorie.  Fasolki możecie kupić --> TU 



Przedstawię Wam jeden produkt który nazywa się Bean Boozolen. Jest to GRA !!! ♥ dla odważnych. Zacznijmy od początku w pudełeczku mamy 16 cukierków. W opakowaniu znajdziemy po dwa takie same cukierki różnią one się smakiem. Jeden z nich do prawdziwy niestety drugi to smak obrzydliwy np psiej karmy. W grze chodzi o to oczywiście by trafić na właściwą fasolkę. Jest to niestety bardzo trudne ponieważ fasolki z wyglądu są identyczne. Tutaj zobaczcie jakie okropieństwa kryją się pod prawdziwymi smacznymi smakami: Dżem Truskawkowy – Stonoga • Trzy jagody – Pasta do Zębów • Budyń Czekoladowy – Psie Jedzenie • Brzoskwinia – Wymiociny • Popcorn Maślany – Zepsute Jajko • Popcorn w Karmelu – Spleśniały Ser • Kokos- Chusteczki do Pupy Niemowlaka • Soczysta Gruszka – Gil z Nosa. Może jeśli mi się uda nagram dla Was filmik ---> TU   Warto zobaczyć ♥  Możecie je kupić TU a cena  za opakowanie to tylko 12 90.


Share:

15 komentarze

  1. fajne fasolki

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fasolki Bertiego Botta <3 marzenie z dzieciństwa żeby je schrupać :D

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany od razu chce się jeść;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniało mi się, jak w dzieciństwie grałam w Harrego Pottera! <3
    Jeśli masz w szafie/torebce czy kosmetyczce jakiś swój niezbędnik, daj mi znać, kiedy będziesz miała trochę wolnego czasu. Dzięki inspiracjom innych blogerek mój blog będzie bardziej przydatny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze trochę i mnie zarazisz tym fasolkowym maniactwem, bo coraz bardziej mam ochotę ich spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zła gra dla odważnych hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! to na pewno niesamowita gra! przynieś sobie miskę, gdybyś miała zwymiotować XD

    wiesz, skąd byś wiedziała, że w aucie siedzi taki zboczeniec?

    OdpowiedzUsuń