Sezonowe mole 2014

Witajcie kochani, jak widzicie w stylizacji wracam do poprzedniego sezonu. Chociaż bardzo ciekawa jestem jak będą wyglądały nasze modowe ulice wiosna /lato 2014.  Mi obiło się o uszy, ze wracają do nas intensywne kolory takie jak róż, pomarańcz, żółć, niebieski w porywach do neonowych szaleństw. Ja jestem jak najbardziej za ponieważ to bardzo pozytywne dodające energii kolory. Kolejny trend to przezroczystości które ja kocham od zawsze koroneczki haleczki wszytko co delikatnie odkryje małe co nie co. Bez koszuli oczywiście się nie obędzie, elegancja czasami się przydaje.  Koszulka w mojej stylizacji to kolejna zdobycz z SH  już Wam kiedyś pisałam o stronie loompex.com.pl .







Kurtka/H&M      Koszulka / TU   Torebka /TU 

Share:

23 komentarze

  1. świetna parka;) ładny uśmiech !
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy, gdzie można takie kupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest strasznie urocze :) Uwielbiam gdy ludzie chodzą ubrani na kolorowo, bije wtedy od nich taka serdeczność i radość, mimo że sama preferuje czarne ciuchy w mojej garderobie zawsze znajdzie się coś jaskrawego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywne zdjęcia, super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. intensywne kolorki mnie cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na luzie, świetnie. A wiosna ma być w intensywnych ale i też w pastelowych kolorach, koronkowe wstawki, delikatna kratka oraz kwiatowe motywy

    OdpowiedzUsuń
  7. z neonowośici w modzie uszczknę dla siebie niewiele, ale z żółci i pasteli - jak najbardziej!
    taka "moda" to może dla mnie nigdy nie przemijać :)

    uwielbiam Twój uśmiech na zdjęciach, Nataszkowcu :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, luźny zestaw :) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze słyszałaś :) , mimo tego pastele dalej będą w modne
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam, że wiosną będą modne pastele - bardzo fajnie, bo dobrze mi w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz ;)
    Świetny blog i zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka właśnie kurtka by mi się przydała :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jak zawsze:D Kocham torebeczkę<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka kurteczka i mi się marzy - cudna jest :) A Ty tak pięknie uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń