Hospitalizacja konkretna ♥









Share:

16 komentarze

  1. jak się pięknie prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka Ty jesteś urocza ♥ słodko wyglądasz!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty mi się podobasz w takich wydaniach eleganckich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki żeby było już dobrze:) Ja trochę czasu juz spędziłam w szpitalu i wiem co to znaczy:/ Najważniejsze że się uśmiechać i wierzysz że wszystko się ułoży:) Musi być dobrze i będzie:)
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz! W ogóle nie wyglądasz jakbyś była chora :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci współczuję choroby - jaka by nie była, to jeśli jest męcząca i sprawia, że czuje się ból na pewno nie jest przyjemna.
    Nie przejmuj się wagą, najważniejsze, żebyś czuła się po nich lepiej!
    Ja też (jak byłam w Twoim wieku) spędzałam sporo czasu w szpitalach, więc wiem przez co przechodzisz.
    Myśl o przyjemnych rzeczach w każdej chwili, kiedy tylko możesz :)
    i uśmiechaj się tak pięknie tak często, jak tylko jesteś w stanie! :)

    i wpadaj do Łodzi, pójdziemy na kawę :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna stylizacja i rewelacyjna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja życzę Ci przede wszystkim zdrówka i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie lubię lekarzy... tzn nie ich samych jako osób, ale tego co wiąże się z ich profesją.
    Kurcze fajnie wyglądasz, ale u mnie białe rajstopy odpadają. Nie wiem jak przemęczę się z ich założeniem na ślub o.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki zeby wszystko dobrze sie skonczylo! :))
    +Śliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę dużo zdrowia. Wyglądasz pięknie, torebka jest tak fajna, że chętnie widziałabym ją u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymaj się dzielnie <3 Pozytywne myślenie to podstawa! Słodka torebunia <3
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ALe Ty ślicznie wyglądasz, torebeczka jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń