Valentine's Day ♥

Witajcie kochani, za oknem potykają się o chmury promyczki słońca, coraz to dłużej. To znak że pora zakochanych coraz bliżej. Walentynki już jutro, więc ja z tego powodu nabyłam nową sukienkę i stworzyłam stylizacje inspirowaną walentynkową elegancją. Jestem fanką białych sukienek na wesela, studniówki, eleganckie wyjścia w moim wypadku tylko ten kolor wchodzi w grę. Sukienkę zamówiłam na polskiej stronie, szczerze mówiąc boję się zamawiać tego typu ubrania na zagranicznych stronach. Moim zdaniem nigdy nie wiadomo jak to będzie z rozmiarem, a na Polskich stronach jestem pewna i jakby co zawsze mogę podpytać sprzedawcę o dokładne wymiary. Ja wybrałam model Te amo firmy Pretty women, jest to elegancki uniwersalny krój. Materiał jest bardzo wysokiej jakości dzięki czemu czuję się w niej bardzo wyjątkowo. Z sukienką przyszły dwa nowe katalogi, pewnie  się nie oprę pokusie i znowu zamówię jakąś piękną sukienkę, właściwie ta jest tak wygodna że pomyśle nad odcieniem miętowym i koralowym.  Jestem fanka dobrego jakościowo materiału, a te sukienki są szyte z fenomenalnego. Przeglądam te katalogi bez końca i właściwie  na tej stronie znajdziecie 77 sukienek KLIK . Jeśli któraś Wam wpadnie w oko możecie mi napisać to w komentarzu, wezmę to pod uwagę przy kupnie kolejnej ♥ Bo ja jestem okropnie niezdecydowana co do wyboru ubrań ♥








Żakiecik / H&M     Sukienka /TU     Rajstopy/TU 

Share:

57 komentarze

  1. jaka śliczna jest ta sukienka! <3

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, śliczne delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, wyglądasz bajecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny komplet, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna ta sukienka :) tez bym taka chetnie kupila. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.
    Sukienka jest śliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka :)
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dziewczęco :)

    +obserwuję i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę świetna stylizacja :) sukienka jest piękna, minimalistyczna, ale rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie! Ja uwielbiam takie sukienki na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja sukienka jest śliczna :) taka a'la retro! zestawiona z tym sweterkiem wygląda bardzo uroczo :)
    a z reszty, spod tego linku od Ciebie - Angie, bez dwóch zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och no własnie zastanawiałam się nad tym modelem bo jest cudowny ♥

      Usuń
  12. Sukienka jest piękna :) bardzo ladnie wygladasz i ten zakiecik jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładna sukienka ;) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeejku jak ślicznie wyglądasz!
    tak delikatnie i dziewczęco ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka elegancka sukieneczka! Świetnie skomponowany zestaw :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja < 3
    Bardzo podoba mi się żakiet ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudna jest ta sukienka ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog ;)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga http://trendy-nails-hair.blogspot.com/ ;) Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka słodka sukieneczka!:) wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna sukienka :)
    pozdrawiam :*
    http://fashionalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny żakiecik, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka ma cudowny krój!

    OdpowiedzUsuń
  23. Promieniejesz - czyżbyś się w kimś zakochała?

    OdpowiedzUsuń
  24. hot sukienka :D i żakiecik bardzo mi się podoba^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie!! Żakiet jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały blog,ciekawy wygląd i posty bardzo dobrze się czyta w wolnej chwili zapraszam do siebie http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. you look gorgeous! happy valentines day! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz! <3 naprawde cudownie, szczególnie ta sukienka. :) Twój uśmiech powoduje, że ta stylizacja jest bardzo pozytywna :)

    Zapraszam na mój pierwszy filmik na:
    http://www.youtube.com/channel/UCSMlWpIXk_1v6_dYoIEQX2g

    Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. przeslicznie Ci w bialym :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak pięknie wyglądasz *ͺ* cudownie połączyłaś sukienkę z tym żakiecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bo biały Ci pasuje! Śliczna ta sukienka.
    Ta mi bardzo się podoba: http://www.sklepprettywomen.home.pl/pl/p/kanada/157 I pewnie byś wyglądała w niej super ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sukienka, wyglądasz bardzo dziewczęco, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za komentarz ;)
    Wyglądasz ślicznie i bardzo dziewczęco! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowita urocza stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń