Zapomniane warzywa ♥

Kochani przychodzę do Was z recenzją fantastycznej książki pod tytułem "Zapomniane warzywa" wydawnictwa >ZYSKA I S-KA< . Gdy otworzyłam kopertę i ją ujrzałam wiedziałam, że u mnie zostanie ona numerem jeden. To książka w pięknej grubej oprawie pachnie jeszcze świeżym drukiem bo to nowiutkie wydanie z 2014 roku ♥ W mojej kuchni zajęła honorowe miejsce ponieważ znajdę w niej przepisy z użyciem miedzy innymi: bobu zwyczajnego, cebuli szalotki,dyni makaronowej, kapusty chińskiej i pekińskiej, orzechów ziemnych i przepisy z wykorzystaniem mojego ukochanego szpinaku. Jestem wielką fanką warzyw i w sezonie poluje na najlepsze co by je zamrozić, i cieszyć się smakiem lata w kuchni cały rok. Każda pani domu powinna mieć tą książkę zawsze pod ręka to spis naprawdę świetnych i zdrowych potraw. Ja tylko czekam na letnia porę by móc kupić świeże warzywa na targowisku i czarować w kuchni. Własnie dzisiaj odkopałam zamrożone kosteczki dyni dzięki czemu mogłam wykonać jeden z przepisów. Zapomniane warzywa to tak naprawdę niedoceniane przez nas składniki, bez których nasze dania tracą nie tylko na smaku ale i na jakości. Książka podzielona jest na 44 rozdziały, każdy z nich zajmuje się jednym z warzyw. Rozdział rozpoczyna cudowny opis warzywa oraz dużo ciekawostek które prowadzą nas do pysznych przepisów z genialnymi fotografiami. Każda strona jest ślicznie ozdobiona dzięki czemu gotujemy z jeszcze większa przyjemnością. Zachęcam Was do nabycia tej książki bo to 358 stron naprawdę przemyślanych przepisów, oraz pięknych fotografii. A tu możecie się dowiedzieć o tej książce czegoś jeszcze->Tu 




Share:

32 komentarze

  1. Wygląda nieźle. Uwielbiam takie książki!

    OdpowiedzUsuń
  2. taka książka to super sprawa, każda kobieta powinna mieć taką w swojej kuchni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uu książka musi być świetna i bardzo pożyteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna oprawa graficzna książki!
    Też uwielbiam szpinak, nie wiem czemu tak wiele osób go nie lubi. :c

    pozdrawiam cieplutko i obserwuję, Olga

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie książki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. książka zapowiada się interesująco:) ciekawy blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w domu to ja sie zajuje gotowaniem i stram sie uzywac duza ilosc warzyw. Ksiazka faktycznie wyglada ciekawie moze i ja sie na nia skusze :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. książka zapowiada się super, moim zdaniem książki o tematyce kulinarnej muszą mieć fotografie :D może się na nią skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za ksiazkami kulinarnymi ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka idealna dla mojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. musi być ciekawa, ostatnio jem dużo warzyw, może by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się zapowiada :-)
    Czy te przepisy są trudne? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka musi być ciekawa :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta książka musi być świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo zaciekawiłaś mnie :D poszukam na allegro czy jest dostępna ta książka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. książka wydaje się bardzo ciekawa ;) dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  17. Super książka z masą ciekawych pomysłów. Zazdroszczę Twojemu chłopakowi, który będzie to wszystko jadł <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta książka musi być świetna,a takie ładne fotografie tylko zachęcają do gotowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, mam nadzieję, że się pochwalisz efektami kucharzenia i podzielisz się jakimś fajnymi przepisami.

    OdpowiedzUsuń
  20. To musi być naprawdę interesująca książka. Mnie zaintrygowała, przydałoby się w moim domu ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Musi być dobra :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. już widzę że świetna książka :) też mam jedną podobną i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tam za gotowaniem nie przepdam, ale jak już mnie najdzie to dynia obowiązkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie ksiązka piękna od strony wizualnej, treść na pewno też świetna! wstaw w jakiejś notce swój ulubiony przepis z tej ksiązki:D
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To muszą w niej się znajdować ciekawe i smaczne potrawy pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow świetna musi być ta książka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za komentarz ;)
    Świetny i bardzo inspirujący blog!! Książka musi być bardzo fajna, warto ją posiadać :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń