I ♥ Adidas

Witajcie kochani dzisiaj bardzo luźna stylizacja, idealna na spacer. Mam wielką słabość do firmy Adidas, a na stronie DefShop zawsze znajduję jakieś idealne promocje dla mnie. Moją ukochaną torebeczkę w kształcie serduszka zamówiłam za jedyne 24 euro. Zdecydowanie jest super pakowna u mnie mieszczą się dwa telefony, portfel, chusteczki, dwa błyszczyki i właściwie to zostaje jeszcze trochę miejsca . No i jeszcze ta cudowna różowa czapeczka no nie mogłam sobie odmówić. W sklepie DefShop kupiłam już kiedyś taką dużą czarna torbę może pamiętacie jeśli bywacie u mnie regularnie♥ No i ostatnio nabyłam też białe adaśki w Sosnowcu, ale te już w sklepie bo buciki wolę przymierzyć. Matko jest już nowa kolekcja Adaśkowa i jedna sukienka tak mi wpadła w oko że lata sobie bez niej nie wyobrażam o TU  i jeszcze legginsy do kompletu TU  .  No wzory i krój idealny dla mnie myślę że 38 będzie okej, chociaż różnie to bywa. Bo znając życie w sklepie tego rozmiaru nie dostanę, ale no z uniwersalnym M tak bywa ♥ Miłego weekendu kochani ♥








Torebka/ TU      Czapka/TU    Bluza /Adidas    Buty/Adidas   Spodnie /C&A

Share:

31 komentarze

  1. az nie chce mi się wierzyć żeby taka malutka torebeczka tyle pomieściła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w wersji sportowej też prezentujesz się dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka.torebkę widziałam już wcześniej też mi się spodobała ale ja bym się nie pomieściła

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje idealne na spacer!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki zestaw Nataszko! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie, sportowo ! :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacvja

    zapraszam do mnie u umnie recenzja lejka dla kobies do psipsi na stojąco
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/02/lejek-go-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  8. masz prześliczny uśmiech! bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz prześliczne włosy i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak Ty cudownie wyglądasz w tej czapeczce! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm bardzo podoba mi się na kimś sportowy styl ale mnaiemnie nie;p

    fajnie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta sukienka. Śliczny masz uśmiech. Czapka jest boska! *.*
    szukajacromea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta torebeczka jest urocza<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapka bardzo fajna, chyba sama bym chętnie taką założyła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję ;))
    Wygladasz tu taaak uroczo! Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja, czapeczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna dziewczęca stylizacja. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Such an unique look!! Great mix!! You look so lovely!!
    You have a beautiful blog here!! I am now following you via GFC. Thank you for visiting my blog. Hope you will follow me back!

    Greetings from Fashionbyladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow śliczne zdjęcia pozdrawiam zapraszam do siebie :)

    http://malutka92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna czapka *-* Moja koleżanka ma podobną z nike ;) Szkoda,że ja takie gubię.. ;c

    zapraszam: www.sszuminska.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. widziałam tą czapkę w telewizji chwil kilka tak jak tą i skojarzyła mi się z Tobą, ha : )

    OdpowiedzUsuń